.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت/ حضور فعال مدیران در نمایشگاه های دهه فجر

استاندار گلستان گفت: با توجه به برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب اسلامي، مديران دستگاههاي اجرائي و دولتي استان بايد در اين نمايشگاه حضوري فعال و پررنگ داشته باشند.

مهندس "جواد قناعت" در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان گلستان افزود: اين حضور باعث مي شود تا مديران بتوانند به خوبي با ارائه کارهاي انجام داده دستگاههاي خود، دين خود را به نظام و انقلاب و امام خميني (ره) ادا نمايند.

به گفته وي، بايد جشن هاي انقلاب اسلامي در دستگاهها و ارگانهاي اجرائي با شور و شعف خاصي که در بين مردم است، برپا شود و آنطور که شايسته و بايسته است، به نحو احسن انجام دهند.

وي تصريح کرد: ارائه اين برنامه هاي از سوي مديران دستگاههاي اجرائي در واقع تبليغ براي نظام جمهوري اسلامي ايران است و نشان خواهد داد که فعاليتهاي انجام شده در دوران پيروزي انقلاب اسلامي قابل قياس با دوران رژيم ستمشاهي و پهلوي نيست.

وي ادامه داد: البته اين دستاوردها و عملکردهاي موفق دستگاههاي اجرائي و ارگانهاي دولتي از برکات انقلاب اسلامي است.

استاندار گلستان در بخشي ديگر از سخنان خود به برگزاري جشنواره بين المللي فيلم فجر در استان گلستان همزمان با تهران اشاره کرد و گفت: بايد برگزاري اختتاميه اين جشنواره در حدي برگزار شود که در خور و شان استان باشد و تمامي مديران استان بايد در مراسم اختتاميه اين جشنواره حضوري فعال داشته باشند.

قناعت در ادامه افزود: با توجه به حضور برنامه صبح انقلاب و حضور گروه شبکه سه سراسري سيما در اين استان، طي امروز و فردا مديران بايد در اين برنامه حضوري پررنگ داشته باشند و ارائه دستاوردها و عملکردهاي خود بپردازند و فردا شب نيز در اختتاميه اين مراسم که قرار است از 30 نخبه استان تجليل شود، همه مديران حضوري پررنگ داشته باشند.

وي در ادامه به سفر سوم رئيس جمهور و هيئت دولت به استان گلستان اشاره کرد و يادآور شد: در اين جلسات و نشستهاي شوراي برنامه ريزي و توسعه استان، بايد نقاط ضعف و قوت سفرهاي گذشته بررسي شود و نقاط ضعف به نقاط قوت تقويت شود و لزومي ندارد که در آستانه اين سفر به پيگيري مصوبات سفرهاي اول و دوم بپردازيم، بلکه بايد برنامه و طرح هاي خود را براي سفر سوم آماده نمائيم.

قناعت در ادامه به مصوبات جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان که امروز برگزار شد، پرداخت و گفت: فعال کردن دبيرخانه مصوبات سفرهاي استاني رئيس جمهور نسبت به گذشته و ارائه گزارش هفتگي معاومن برنامه ريزي استان به استاندار از مهمترين مصوبات جلسه امروز است.

وي اظهار داشت: جمع بندي و دسته بندي موانع موجود در برخي مصوبات و ارائه پيشنهادات جهت برداشتن اين موانع با گزارش جامع مديران دستگاههاي اجرائي و دولتي، در اولويت قرار دادن مصوبه هاي سفر در شوراي برنامه ريزي و توسعه و در اولويت قرار گرفتن برنامه هاي مديران تا پايان سال جاري و همچنين سال 1389، بازنگري جدي و جابجائي برخي مصوبات از سوي مديران تا قبل از انجام سفر سوم و حتي تات 10 اسفند ماه سال جاري، نظارت مستمر بر پيشرفت فيزيکي پروژه هاي سفر، شناسائي سرمايه گذاران داخلي و خارجي و جذب سرمايه گذار با رعايت قانون سرمايه گذاري و افرادي که اهل فن و کار باشند از ديگر مصوبات اين جلسه مي باشد.

وي در ادامه گفت: تکميل فرم هاي توجيه اي و قابل دفاع براي هر پروژه که به مديران دستگاهها داده شده تا طي مدت 10 روز دفاعيات خود را محکم ارائه نمايند تا بتوانيم در جلسات مختلف از طرح ها و پروژه ها به خوبي دفاع کنيم، معاونت برنامه ريزي به نيابت از شوراي برنامه ريزي و توسعه استان اعتبارات ابلاغي از متمم بودجه سال 88 را به پروژه هائي که تا پايان سال 88 به بهره برداري با اولويت تخصيص دهد و همچنين 15 هکتار از اراضي که در مالکيت سازمان مسکن و شهرسازي مي باشد، جهت ساخت تصفيه خانه آب و فاضلاب شهري در آق قلا به آب و فاضلاب استان بدهد، از ديگر مصوبات اين جلسه است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.